Solutionare reclamatii
In cazul in care doriti sa efectuati o reclamatie cu privire la serviciile sau produsele comercializate pe site, va rugam sa ne contactati pentru a o putea rezolva in timp util. Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresele de mail specificate in pagina de contact.INFORMARE CU PRIVIRE LA SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL)
In calitate de utilizator persoana fizica al Site-ului aveti si calitate de consumator, ca urmare aveti optiunea de a contacta o entitate SAL locala pentru solutionarea unei plangeri in legatura cu serviciilor noastre pe care nu ati reusit sa o solutionati direct cu noi.Ce este SAL?
SAL reprezinta un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se ofera posibilitatea de solutionare a litigiilor pe care le pot avea cu comerciantii, atunci cand se confrunta cu o problema legata de achizitionarea unui produs sau serviciu.Astfel, reclamatiile impotriva comerciantilor sunt prezentate voluntar de catre consumatori, urmand a fi solutionate intr-un mod independent, impartial, transparent, rapid și echitabil. Directia SAL are competenta sa solutioneze alternativ litigii nationale și transfrontaliere izvorate din contractele de vanzari sau din contractele de prestari servicii incheiate cu un comerciant care desfașoara activitati in Romania. Entitatile SAL sunt entitati extrajudiciare. O entitate SAL este o parte neutra (de exemplu, un mediator, arbitru) care poate fi utilizata de comerciant pentru a solutiona litigii, daca consumatorul decide sa foloseasca mecanismul SAL.
Procedura SAL:
Care sunt conditiile in care se poate accesa procedura SAL?
In cazul in care Directia SAL nu poate analiza o reclamatie care i-a fost inaintata, va transmite ambelor parti o explicatie privind motivele neanalizarii litigiului in termen de 21 de zile calendaristice de la primirea dosarului de reclamatie.